Pages

Tuesday, December 29, 2009

::azam yang tak tercapai::

nampaknya tahun ini banyak azam yang tak tercapai lah, 4 tak tercapai, 3 tercapai... tapi yang tak tercapai tu semua ada sebab-sebab yang kukuh yer... ngeh ngeh.... tapi tang percutian itew semakin menghampiri nih walaupun bukan 2009 myb 2010.... harap-harap lah semua deligasi eh... bukan ahli keluarga yang nak pergi tuh dapat confirmkan awal2... senang nak book segala mak bapak yang perlu book.


azam 2010 pulok.... yang kahwin2 tuh, tak tau lah dapat ke tak, wahahahaha *giloz punye statement, kahwin macam senang-senang puloks .... pasang niat pown tak per kot, tak dapat pun tak per, janji ader azam erk...


one more, yang tengah saya pertimbangkan sekarang, saya nak sambung belajar untuk buat degree, tapi mental mau kukuh yer, saye nie mental dah lah kureng, senget plak tuh... haraplah semua dapat support saya untuk sambung belajar tahun 2010, kurang2 makan mase 4 tahun jugak nak habis, pasal saye buat PJJ kan.


pasal entry pertunangan abg daus, saya kene edit dulu gambar lah, tapi masa tak mengizinkan lah, ok.. nanti saya melalut lagi kat sini ok.

0 comments: