Pages

Friday, March 5, 2010

CACAT TAPI TAK SEDAR DIRI

kisah nie berlaku kat diri aku sendiri lah kan, last friday ader sambutan maulidur rasul, so then aku masuk ler perarakan tuh, so, on wednesday dapat baju kurung, try2, mak ai besar gedabak, cane nak pakai kan, kalo ada orang tu kate macam baju mak tok die besar gabak.... aku nie dah lah nak feeling2 seksi2 gitew, balik kejer ker tros shoot ke bangi.
misi pertama, pergi kedai aunty kedai 2 hengget kat dalam warta tu, memang selalu lah pergi situ, skali meka charge RM38 tok kecitkan baju, pherrrrggghhh... wak lu kan, tapi memandangkan aunty tu, cakap lembut jer, aku pown, tak per lah aunty saye pergi survey kedai lain dulu.

align="justify">
Pastuh start enjin keter, pergi ler ke billion, dalam tu ader kedai jahit melayu, masuk ler aku dengan sopan santun , bagi salam, senyum tetap tak tinggal walau dalam hati membara pasal kes baju besar nie, ok, pendekkan cite, cakap ler dengan tailor perempuan nie... fyi tokey kedai nie, lelaki tue yang cacat.... tailor kate, tak leh buat pasal myb akan amik mase nak bukak jahitan sume, ok acceptable.... tibe2 menyampuk pakcik cacat kate lebey kurang macam nie...


" eh, kalo nak sangat kecikkan bayar dabellah"


aku pown tanyer ler dabel tu baper, kot2 dabel kedai melayu murah sket


"150 bak sini, kalo nak bukak baju awak tu 1 hari, t customer lain sume tak terjahit" nada tengking2


dalam hati aku, sial lu cacat, dah lah cacat tak sedar untung, aku p kedai cine pown tak cakap kurang ajar macam nie, tingat muke aunty kedai cine yang sesejuk di kalbu, senang ati tgk muke die, tapi biler tgk muke cacat tak sedar diri nih, mau pecah cermin kedai die kang...
tros blah jer, aku akan band kedai tu, walaupun aku terdesak macam maner pown, kedai kat pkns tepi tangga!
*bukan nak hina orang cacat, my father pown oku, tapi hati die, tak der saper dapat lawan kebaikan yang ada pada die.

0 comments: