Pages

Friday, March 5, 2010

MENUJU PUNCAK

sekarang aktiviti petang2 aku menuju puncak, mission turunkan berat badan supaya menjadi terbaekkkk weoookkkkk..... kat seblah rumah nie ada taman tau, taman pancarona... semalam baru nampak aktiviti pancaroba kanak2 terlampau, budak2 sekrang menjadik2 erk perangai dorang.... ceh macam aku dulu2 tak buat jerk...
so far, diet yang aku buat menjadik2, berat pun turun dengan cemerlang dan gemilang, ni ader tips untuk kuruskan badan yek.. nie aper yang aku buat lah yek


1 - pagi makan oat campur susu / millo

2- nasik sikit dengan lauk

3- malam, makan jer aper yang ada kat umah, bukan nasik yer
*aku malam2 kekdang makan berat gak, mee hon tomyam ler, roti canai ler... hahhah


tu jer, yang masuk dalam perut hari2... DISIPLIN kene ader okeyh... jongging jadikan sebagai amalan yang wajib hari2, kalo tak leh jogging, beli jer tali sekiping, tak pown p kedai beli getah gelang tu dalam 2 hinggit, korang buat macam main zero poing tuh erk....
takat ni berat turun about 3kg!!!!


will update soon, bubye

0 comments: