Pages

Wednesday, December 16, 2009

::HARI YANG DITUNGGU-TUNGGU::

Esok gaji.... yeaaayyyyy.... hooorayy....

ala macam dah lame sangat tak dapat gaji saye nie, tapi bukan itu sebab nyer, saya nak pergi shopping...... last beli-beli nie, time raye tau... lame ke tak lame saye tak shopping, make-up pun dah habis tau... saya dah rancang jadual perjalanan saya untuk esok.

pagi - 7.45 am
  • saya nak p hantar my darling love u muah... muah.... tumpang kat rumah seorang yang entitle sebagai family angkat kepada my darling love u muahhh... muah....

  • selesai jer hantar dia, saya akan bergegas pergi seremban dan park kereta kat komuter dan tgu adik saya tiba untuk kami pergi shopping sama-sama. (tujuan balik seremban awal pagi pasal, petang nanti off course highway kl-seremban jam)
pagi - 11.00 am

  • tiba di sogo dan meneruskan aktiviti beli belah sehingga pukul 1tghri.
petang - 1.00 pm
  • saya akan ke midvalley untuk membeli kasut charles and keith yang saya idam-idamkan, tapi tgk dekat laman web, tak tau dekat kedai ada jual atau tidak. hope sangat ada kan.

petang - 5.00 pm

  • tunggu komuter dan sebaik sahaja tiba di seremban kami akan pulang ke kampung halaman kerana ada tetamu yang teramat jauh nak datang pada hari sabtu dan saya jumpa dia last waktu tingkatan 2 dahulu.
itu sahaja aktiviti untuk hari esok, harap-harap semua berjalan lancar, tanpa sebarang malapetaka... owh.... my darling love u muah... muah... itu adalah di bawah :::>

::sedih lah, si pengacau pukul 4.00 pagi takkan kacau saya lagi::

*saya cuti tau esok..hihihi jangan cakap saya ponteng

3 comments:

Admin@Papa Meow said...

salam
ini macm encem n tiger kucing papa rupa dia hehe... kiuttt sgt

Admin@Papa Meow said...

maksud saya kucing sahabat saya papa meoww, sebijik rupa dia...

Allah... dimana saya komen tadi dah lupa pulak, berterabur haha

Unknown said...

altenatif man kucing saya nie suka gigit2, skg die dekat rumah parents angkat die, saye windu kat die, hehehheheh