Pages

Tuesday, December 22, 2009

SPECIAL ENTRY UNTUK DIA!

Jarang ada orang yang akan ada entry khas daripada saya, tapi ini short entry sahaja, saya tahu die tak baca belog saya, tapi kalau ada kawan-kawan dia yang terbaca, sila sampaikan, siapa makan cili dia yang terasa pedasnya....


kepada si dia yang bak kata abg, adik jangan panggil dia akak lagi... ye ikutkan hati pandang muka pun saya tak mahu....tapi apa kan daya 1 pejabat.... hati saya yang kecil dan telah terguris ini tak mungkin akan elok semula... saya tau anda terlampau membenci saya sehinggakan anda telah meninggikan suara dikhalayak ramai, sesungguhnya, nak kutuk saya mahupun majikan saya jangan lah depan-depan, saya sangat terguris, nasib ada abang dan kakak yang memahami saya.


fyi, bukan saya sahaja yang terguris dengan sikap anda, ramai yang turut berkongsi masalah antara mereka dan anda, bukan 2 3 4 5 tapi ramai.... saya tidak mungkin akan memaafkan apa yang anda guris di hati saya ini. Jangan minta kemaafan dari saya lagi..


Sekian, terima kasih


ini akan dijadikan special entry selama berminggu-minggu sila lihat entry terbaru dibawah

1 comments:

Admin@Papa Meow said...

maksud saya kucing papa meow sahabat saya, mmg sebijik rupa dia hehe